onsdag 7. mars 2018

Noen har en bokse sekk... jeg lager kort...

Noen av oss har en liten sint tante Sofie i magen og hvis vi da ikke vil la det gå ut over en liten Kamilla så får vi finne andre ventiler. Kort er min. Så her har diverse medier flagret over bordet og bånd er blitt krønsjet mens jeg freste ferdig.  


Bakgrunnen er lager på litt grovt akvarell papir. først la jeg på
struktur paste med en stensil etterpå har jeg brukt to lilla nyanser
med distress ink og så litt Tattered Angel chalk mist. Så har jeg
brukt et bakgrunns stempel med sirkler og til sist splattet på litt
gesso.


Den lille katten er med fordi jeg fikk så lyst på de kattene som er
på inspirasjonsbildet til rubber Dance sin utfordring:)( kan jeg
pleas pleas pleas få de kattene når de er ferdige med å posere?)


Jeg håper virkelig at alle legger merke til sverten på den innerste
grå sirkelen og tenker at jeg har svertet den for å få dybde:)


  (Sannheten er at jeg brukte den for å lage måne på en annen
bakgrunn å så syntes jeg den så så kul ut at jeg la den inn i den
sirkelen den var stanset ut av og satte den på skum puter for å
få litt høyde:)) Sirkel disene er fra sizzix.


Tekst stempelet og de små sirklene på den ytterste grå ringen er
fra Rubber Dance og er embosset med sort embossing pulver.
Den store runde smykke delen og bling tingene og sløyfebåndet
er dusjet med lilla mist. Vel det var historien om hvordan
ventilert raseri kan bli til et kort... 


Med dette kortet deltar jeg på disse utfordringene:




12 kommentarer:

  1. This is really lovely, beautifully embellished, and I love the addition of the little cat, inspired by our photo. Thank you so much for joining in with our challenge at Rubber Dance and have a very happy week, Sue xx

    SvarSlett
  2. A very beautiful creation, so pretty with it's exquisite embellishments and a fabulous sentiment too. Thank you for sharing with us at That's Crafty & Good Luck in the *Spring into Action* Blog Challenge.
    Tracey DT

    SvarSlett
  3. what a gorgeous background and I love the addition of the little kitty! Thanks for joining us at the MIUCB this month!

    SvarSlett
  4. Lovely ! Thank you for taking part in our Challenge at Country View Challenges !
    Corrie x

    SvarSlett
  5. Beautiful card and I love the sentiment. So glad you joined us at Die Cut Divas.

    SvarSlett
  6. A lovely postcard..great embellishments and sentiment. Thanks so much for joining in with our Postcards challenge over at Country View.

    SvarSlett
  7. Beautiful card! The cat is just adorable, love it. Thank you for playing along on Rubber Dance blog! Hugs, Asia

    SvarSlett
  8. Du kan trygt bruke ventilert raseri på flere kort ;-) Digga bakgrunnen og katta som sitter der å ser! Takk for at du deltar i Papirlosjen sin utfordring. DT Monica

    SvarSlett
  9. Nydelig kort! Utrolig hva du klarer å lage når du ventilerer ;-) Tusen takk for at du brukte et stempel fra oss og deltok på utfordringen til Rubber Dance! ♥

    PS: Kattene er for lengst ferdige med å posere - bildet ble tatt for flere år siden, men vi synes det var så fint at vi bare måtte bruke det (søstra mi tok bildet).
    God Påske! Klem fra Bibi

    SvarSlett
  10. Nydelig kort du har laga med ventilert raseri. Likte veldig godt bakgrunnen du har laga. Takk for at du deltar i Papirlosjen sin utfordring Pastell.
    Dt-Annelen

    SvarSlett
  11. This is a super beautiful card! Thanks for using our stamps in such a pretty way. Great details. Thank you for joining the Rubber Dance challenge. xx Susanne

    SvarSlett
  12. Beautiful color choice! Thank you for joining us at Pile It On! Challenge Blog ~Marciava ~ Design Team Member

    SvarSlett