tirsdag 20. februar 2018

Mitt første sammenstøt med Brusho.

 Til jul fikk jeg gavekort på en scrappebutikk:) og forrige uke fikk jeg shoppet litt. På dette kortet har jeg brukt nye stempler fra Carabelle studio og Brusho.


Brusho hehe jeg liker navnet! det høres ut som en topp hemmelig
romferge som ESA har sent ut for å terraforme Mars:)


Dette pigment pulveret har jeg fabulert litt om siden jeg gjorde
helomvending og begynte å like Mixed media i kort versjonen.
Et sted må man jo begynne så i dag har jeg prøvd meg på to
metoder.


  Først drysset jeg litt pulver på et grovt akvarellpapir og så sprajet
jeg med vann. Etterpå malte jeg inni stempelet med ganske
konsentrert farge.


Stemplene har jeg embosset med gull Inkido pulver. Hjertene og
teksten er stanset ut i samme glitterkartong som jeg har brukt som
panel.


Inni kortet er det skrivefelt og en liten pengelomme.

 

Med dette kortet deltar jeg på disse utfordringene:

15 kommentarer:

  1. Such a lovely card..srriking colours. Thanks so much for joining in with our anything but cute challenge over at Country View Challenges x

    SvarSlett
  2. Flott kort med spennende teknikker. Takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  3. Gorgeous card with the amazing metallics
    Thank you so much for joining us at the Rubber Dance challenge blog
    Hugs
    Donna xx

    SvarSlett
  4. Brilliant work. I love that gold embossing together with the red. Thanks for joining the Rubber Dance challenge! xx Susanne.

    SvarSlett
  5. Lekkert kort.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  6. Beautiful. Thanks for sharing at Cardz 4 Galz.

    SvarSlett
  7. Flott kort og likte godt detaljen med gullembossing...
    Takk for at du scrapper med oss hos Papirplaneten, DT Bente.

    SvarSlett
  8. A brilliant card! I love it. Thank you for joining us at Cardz 4 Galz. Sian.

    SvarSlett
  9. Nydelig kort i herlige farger!
    Rødt og gull er så elegant :)
    Takk for at du deltar hos Scrap from your heart ♥
    Klem fra DT Maya

    SvarSlett
  10. This is gorgeous ! Love it ! Thank you for joining us over at Country View Challenges !
    Corrie x

    SvarSlett
  11. Very cool card! I love the color combination and that gold embossing is so wonderful! Thanks for joining the heart challenge at Creative With Stamps. Dorlene DT CWS

    SvarSlett
  12. Gorgeous card! Love the colors and details!
    Thank you for joining us at Creative With Stamps!
    Lilian
    The Leaf Studio

    SvarSlett
  13. Så nydelig. <3
    Tusen takk for at du deltar hos Scrap from your heart.
    Klem DT Line

    SvarSlett
  14. Nydelige kort i lekre farger :)
    Tusen takk for at du deltok hos Scrappiness sin utfordring ♥
    Klem fra DT Maya

    SvarSlett