lørdag 13. januar 2018

Gult og brunt mannekort.

Jeg er ganske skrapet for kort for tiden og jobber intenst med å bygge opp et lite lager igjen. Noen skal jo helst også være til menn og jeg er en av dem som sliter litt med maskuline kort... grunnen er at jeg synes barte og slips papirer er så fryktelig fælt at jeg sjeldent får til å bruke dem. 


Her har jeg gått for en variant i gult og brunt og laget splatter
bakgrunn i gule og brune toner som jeg har lagt stensil over og
brukt brunt og orange på.  Ja jeg vet at de fleste bruker stensiler
til mixed media prosjekter og da er ofte stensilene og bakgrunnen
gjemt bak så mye stæsj at det så vidt synes. jeg har valgt å bruke
det som front og blikkfang istede.


Bursdags teksten og rammene er stanset ut i glanset brun kartong.
og så har jeg knyttet på en lær snor Bursdags og brukt noen glinsende
knapper fra bestefars gamle lanhandleri.  Inni er det en pengelomme
og skrivefelt.


Med dette kortet deltar jeg på disse utfordringene:







4 kommentarer:

  1. LOvely color combo! TFS it with BSChallenge~

    SvarSlett
  2. This is lovely, great colours. Thanks so much for joining in with our anything goes challenge for January over at Country View xx

    SvarSlett
  3. Fab man card ! Thank you for entering our monthly challenge over at Country View Challenges.
    Corrie x

    SvarSlett
  4. Super cute!!! Thank you for joining us at 4CC, good luck!!! Amy DT

    SvarSlett