tirsdag 29. august 2017

Gult blondekort.


Noen ganger er overdådig blondekort akkurat det jeg får lyst til å lage... Det er nesten en ut av kroppen opplevelse og her er et sånt kort. jeg har av en eller annen grunn falt veldig for denne blonden som kan dekke et helt kort. Da synes jeg at jeg får max ut av den fordi den kommer frem på begge sider og litt her og der innimellom alt stæsjet:)


 Chipboard sommerfuglen har jeg tusjet hvit og hatt på glitter lim.
 Jeg har prøvd å farge , male bruke glitter lim osv på chipboards 
men nå tror jeg det får være slutt! Jeg er fremdeles enig med meg
 selv om at fine chipboards i tre er aller finest som de er:)


Jeg er fryktelig glad i de små øyenstikkerne. de passer like bra 
på helt enkle kort som på dette litt mere prangende:) det jeg har 
brukt av bling er konfetti fra en interiørbutikk:) 


Det "broderte" båndet med gull og gule blomster er en suvenir fra
 Portugal. Det er koselig å kjøpe med seg noe når en er ute på tur
 men jeg avskyr nips som pesten så det blir en kjøleskaps magnet
 og litt av hvert av blonder, papirer og hva jeg kan komme over av
 hobby ting:)








10 kommentarer:

  1. What a beautiful card.
    Thank you for joining us at 2Sistersontheblog.
    Nicolette DT

    SvarSlett
  2. What a gorgeous creation Ingunn! Love the color & design! Thanks so much for joining us at The Sisterhood’s ‘Anything Goes’ challenge and please come back again soon!
    Darlene
    one of the 'Sistahs'
    The Sisterhood of Crafters
    DAR’S CRAFTY CREATIONS Please come for a visit!

    SvarSlett
  3. Lovely creation and some fabulous embellishments. Great colour choice too.
    Thank you for joining our 'Ribbon' challenge at Allsorts this week.

    Kath

    SvarSlett
  4. Nydelig kort , så lekkert pyntet:)
    Takk for at du scrapper med oss i KortoMania.
    Klem fra Sissel

    SvarSlett
  5. Wow, such a beauty!
    Thanks for joining our challenge at 2 Sistersontheblog.
    Caroline DT

    SvarSlett
  6. Thanks for entering our challenge at allsorts Tracy x

    SvarSlett
  7. Gorgeous card! Thank you for sharing with us at The Sisterhood of Crafters.

    SvarSlett
  8. Flott kort med mange spennende detaljer.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst :)

    SvarSlett
  9. Very pretty card. I love the dies and layout. Great look and loving those dragonflies. So glad you shared over at Aud Sentiments.

    Billie A
    Aud Sentiments
    Creative with Stamps
    Catch the bug
    Inspiration Destination
    Paper Play Sketches

    SvarSlett
  10. Så lekkert kort du har laget!

    Tusen takk for at du deltar i grublisen vår hos Scrappelyst. :)

    Linda

    SvarSlett