mandag 7. august 2017

Gullbryllups kort.


Om nesten akkurat et år skal mor og far feire gullbryllup. Jeg liker jo å være ute i god tid og i tillegg liker jeg å ha litt å velge i så dette er bare dett første kortet i en lang serie jeg kommer til å lage det neste året for å finne den rette balansen mellom pyntet og elegant...


Siden sommerfugler er favoritt pynten min når det gjelder kort
så synes jeg dette arket fra Papirdesign er veldig fint. Det er lenge
siden jeg har sett det noe sted men plutselig langt ute på landet i
en hobbybutikk så lå det noen gjemt under en bunke med nyere
papirer:)


Jeg har verken stempel eller dies med gullbryllup på men når det
er Gull ringer foran og hjerter etter gratulere teksten burde vel
folk skjønne tegningen... for sikkerhet skyld tok jeg med 50 år
i store gull tall og bokstaver:)


Innsiden er enkelt pyntet med skrivefelt og et hjerte av sommerfugl
arket. Jeg synes kortet blir litt mere helhetlig når man tar opp igjen
noen av papirene og pynten fra forsiden.




Med dette kortet deltar jeg på disse utfordringene:

14 kommentarer:

  1. Kjempe flott med tallet i gull ark og de hjertene som stikker ut bakom det store hjertet ble nydelig.

    Tusen takk for at du er med oss å feirer utfordring nr 50 hos Hobbygarasjen.no
    Klem DT Jorunn Elin

    SvarSlett
  2. Syns du har funnet god balanse i kortet ditt allerede, og jeg er enig; sommerfuglarket er nydelig!
    Takk for at du deltar hos Papirdesign :)
    Klem, DT- Renate

    SvarSlett
  3. Beautiful card, love all the details and colour.
    Thank you for joining us over at Scrapping4fun Challenges
    Kelly (DT)

    SvarSlett
  4. Just gorgeous, love all of the details.
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges
    Vicki DT
    http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    SvarSlett
  5. Nydelig og elegant kort" Lekkert med gull altså!

    Takk for at du deltar i utfordringen hos Scrappelyst.

    SvarSlett
  6. What a beautiful floral card to celebrate your parents 50th wedding anniversary. Congratulations and your card is done with love and caring. The colors are fantastic details glorious everything about this card is wonderful. Thank you for joining us at House of Cards cyber hugs, Shawna DT

    SvarSlett
  7. Kjempe lekkert. Tusen takk for at du deltar på utfordringen hos Kort´O´Mania. DT Veronique

    SvarSlett
  8. Such a lovely card. It is so pretty. Thanks for joining us here at Craft-Dee BowZ in our August challenge of Anything Goes with a handmade bow. Good luck with the challenge. Kathy, DT Member at Craft-Dee BowZ

    SvarSlett
  9. Beautiful card! Thanks for joining in the Scrapping4Fun Challenge! Good luck, and see you next round :)

    Carrie, DT
    dearzae.com

    SvarSlett
  10. Lekkert kort i lilla og gull!
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst :)

    SvarSlett
  11. Lovely card. Thank you for joining the challenge at Feeling Sketchy. Hope to see you again next time.

    SvarSlett
  12. Fantastic card you made. I like the way have you used our sketch :-))
    Thanks for playing with us at Feeling Sketchy. Hugs, Andreja

    SvarSlett
  13. Beautiful!! Thank you for joking at the House of Cards Challenge :)

    SvarSlett