tirsdag 18. juli 2017

Julekort med never rein

Jo da jeg er ferdig med julekortene, men så kom jeg over disse never reinsdyrene å så var jeg i gang igjen... jeg er søring så aller helst ville jeg hatt en elg så kunne jeg laget klart noen elg kort til jakta begynner første lørdag etter 5. oktober:)  


Med siden det nå er en rein så ble det et julekort til. Når reinen
er i never synes jeg det passet med et litt rustikt kort som til og
med kan være til en mann.


Dette litt grove arket arket med tekst på planker og kraft kartong
med bord på passet perfekt til formålet.


arket fra papirdesign med stensiler på var en prøve fra i fjor som
jeg ikke var så fornøyd med men da jeg reiv den i to ble det mye
bedre så den fikk også være med:)


Inni kortet er det skrivefelt og en liten pengelomme.


Produktliste:
Rød Bazzil.
Mønsterark fra Studio Light og Papirdesign.
Never rein Ukjent produsent.
Hjemmelaget snøkrystall stensil.
Hjerte stensil fra Søstrene Greene.
Strukturpaste.
Dotter fra Panduro.

Med dette kortet deltar jeg på disse utfordringene:




9 kommentarer:

  1. What a great-looking rustic card! Thanks for joining us at CCAYR! :)

    ~Marie B -DT

    SvarSlett
  2. What a great-looking rustic card! Thanks for joining us at CCAYR! :)

    ~Marie B -DT

    SvarSlett
  3. Super cute!!! Thank you for joining us at Cardz 4 Guyz, good luck!!! Amy DT

    SvarSlett
  4. Wonderful card! I love all the distressing!
    Thanks for playing along at Christmas Card Challenges!!
    Debbie (CCC DT)
    Debbie's Dash of This and That

    SvarSlett
  5. Thanks for entering both of my CHNC challenges with your lovely crafting - hope to see you again soon. x

    SvarSlett
  6. Great card! I love this colour combination. Thank you for joining us at Cardz 4 Guyz.

    SvarSlett
  7. I love all the texture on your card. Thanks so much for joining us at Christmas Card Challenges.

    SvarSlett
  8. Great card - thanks for sharing it with us at Craftyhazelnut's Christmas Challenge Extra and we hope to see you again next month.

    Helen x

    SvarSlett
  9. Wow, I love this card. Gorgeous reindeer and papers. Thanks for joining us at ABC Christmas Challenge. Luv, Wilma

    SvarSlett