mandag 17. juli 2017

En bukett med blomster og hjerte.

jeg har fått en liten "hang-up" på skissene til Feeling Sketchy og som vanlig volder det meg meget hodebry å forsøke å forstå hvordan man kan bruke en skisse men gjøre den litt til sin egen. I tillegg trener jeg på CAS og lurer stadig på hvordan jeg skal vite om jeg er innenfor eller utenfor sjangeren...


Det går ikke mange dagene uten at jeg spør meg selv om kortene
 er det som holder meg borte fra galskapen, eller er i ferd med å 
drive meg til vannvidd... 


Dette var et kort jeg koste meg veldig med å lage i alle fall så får
 det heller våge seg om jeg faller litt mellom to stoler:) 






Produktliste:
Hvit orange og ferskenfarget Bazzil.
Dotter og snor fra Panduro.
Gratulerer dies fra Papirdesign.
Andre dieser fra Ebay.

Med dette kortet deltar jeg på disse utfordringene:
Feeling Sketchy. Sketch 173
Adicted to CAS. Summer.
Hjerteboden. Alt er lov.
Scrappiness. Lag dine egne Blomster.
Brown Suggar Challenge. Color inspiration.
Craftaholics R Us. Summer.
Scrapping 4 Funn. Birthday.
Craft Galore Encore.




11 kommentarer:

  1. Wow! Love the flowers, just clean and simple but very elegant and beautifull!
    Thank you for joining our Challenge at Scrapping4funChallenges, good luck!
    Looking forward to see you at the next challenge

    X
    Diana
    DT member at Scrapping4funChallenges
    Diana's Creations

    SvarSlett
  2. Another gorgeous Cas creation!
    Thank-you for joining us at the Crafts Galore Encore Challenge July "ATG".
    Ileanaxx

    SvarSlett
  3. Beautiful! Thanks for sharing at Craftaholics R Us.
    ~Owner/DT Janis

    SvarSlett
  4. Kjempe fint kort, herlig vri.Takk for at du deltar hos Hjerteborden sin utfordring denne mnd. Klem DT-Gunn

    SvarSlett
  5. Hi Ingunn - this is a beautiful CAS card and I love your die cuts and the bright summery colours. Thanks for sharing another card at Feeling Sketchy this time.
    Helen x (DT)

    SvarSlett
  6. Lovely, bright and fun card.
    Thank you for joining us at Scrapping4fun Challenges
    Kelly (DT)

    SvarSlett
  7. Love this design! Those dies are so so cute!! Thank you for joining us as Scrapping4FunChallenges! Good luck, and hope to see you again for the next challenge!

    Carrie, DT
    dearzae.com

    SvarSlett
  8. Love your monochromatic color scheme and the fabulous die-cut bouquet with the heart in the middle. So glad you joined us at Addicted to CAS this week
    Jaydee

    SvarSlett
  9. I like this card, too :-))
    Thanks for playing with us at Feeling Sketchy. Hugs, Andreja

    SvarSlett
  10. Nydelig kort. Syns dette var en flott måte å bruke skissen på. Du spurte meg om et stempel jeg har brukt, fant fram stempelet og det er altså fra Kort & Godt Hobby AS (slik står det) og må være kjøpt i 2007. Det heter Josef og Maria og det står et artikkelnummer #102818.

    SvarSlett
  11. Lovely work. Thank you for joining the challenge at Feeling Sketchy. Hope to see you again next time.

    SvarSlett