lørdag 29. april 2017

Hurra, og Gratulerer med romskip lappen!


Jeg vet jo ikke noe helt sikkert enda, men jeg håper da at nevøen min skal bli astronaut! Sånn at jeg kan besøke han på ISS (International Space Station)  Han blir 3 år men nå har jeg i allerede kortet klart til han blir ferdig utdannet.


 Jeg har laget enda en bakgrunn med distress ink og denne synes
jeg ligner veldig på jorda sett fra ISS.


Nå har jo ikke jorden en ring rundt seg slik som Saturn og noen
ande planeter har. Men denne kloden trengte en for at kortet skal
kunne stå åpent av seg selv sånn at det nesten svever:)



 Det var så vanskelig å få kortet til å holde seg oppe at jeg måtte
sette på stjerneskuddene på ringen slik at den ene siden er bitte
litt tyngre en den andre for å få balansen. (ble ferdig på under
et lysår da..)


Inni kortet er det jordklode med satellitter i bane rundt og så
gratulasjons hilsen. Jeg droppet pengelomme... Tror ikke det
er så mye å handle på ISS. NASA betaler nok for kost og losji.


Produktliste:
Sølv kartong fra Søstrene Greene.
Akvarell ark fra Clas Ohlson.
Klistermerker fra Europris.
Bokstaver fra Panduro.
Distress ink.
Diser fra Sizzix.


Med dette kortet deltar jeg på disse utfordringene:






10 kommentarer:

  1. Wow! Great card! Very creative! Thanks for joining us this week at Little Red Wagon. Donna (DT)

    SvarSlett
  2. Wow wow wow !! this is awesome. Love the little astronaut and the shape and everything about your card, so creative. Thank you for joining us at Crafty Friends and good luck xxx

    SvarSlett
  3. Forgot to say.. good luck to your nephew on being an astronaut, he will surely love your card.

    SvarSlett
  4. Hello…. WOW... You have made an amazing unique looking card… I have never seen this design before and I love it. Thanks for entering it into the ‘Anything Goes’ challenge at Crafty Friends Challenge Blog. Good luck in the draw and we would love you to join us again for our next challenge.
    [Diane Louise, Team Leader for Crafty Friends Challenge Blog]

    SvarSlett
  5. Oh! Wow! this is wonderful, a fabulous fun card with movement. I lvoe it. Thanks for sharing at Cardz 4 Guyz. Caz DT

    SvarSlett
  6. Skikkelig morsomt kort. Mange flotte detaljer. Takk for at du deltar hos oss i NSHK. DT-Brita

    SvarSlett
  7. Awesome card!! This looks so fun and very creative! Thank you so much very for sharing your talent with us at Lemon Shortbread Challenge Blog. I hope that you can join us again very soon.

    SvarSlett
  8. Fantastisk stilig! Så tøff effekt det ble med ringen rundt, klart denne kloden måtte ha det! Takk for at du tok utfordringen hos Nordsalten Hobbyklubb!
    :) DT Karen Elise

    SvarSlett
  9. Wow! Awesome card!! Thanks so much for participating in our LEMON SHORTBREAD challenge. Hope you participate in our next challenge!! Have a happy crafty day!!!
    Deanne at A Little Bit O’ Paper

    SvarSlett