tirsdag 7. mars 2017

Et gutte kort.

Det er ikke til å komme fra at jeg liker farger og gjerne de som oppfattes som sterke farger. Nå har jeg laget så mange duse kort at det måtte litt farger til på dette kortet. Dessuten velger gjerne små barn sterke klare farger fremfor disse nusselige pastellene vi voksne skal dulle dem inn med..
Hehe det skal bare litt farger, striper og et par diser til for at jeg skal være barnslig lykkelig en stund.


Sirkelen i midten er satt på skumm puter for å holde kortet åpent.
I forkant av putene er det en tape stripe som trekker sirkelen
ned i forkant slik at den fungerer som pengeklype.(Jeg håper
den forblir ubrukt og at ungen får en KUL presang istedenfor:)


En annen ting på dette kortet som nesten får meg til å hvine av fryd er
stempelet. Det er laget med grums på G klyser på t og splatt på i. Det
gjør at til og med jeg som har en viss stempel skrekk kan leke med det:)


Sånn ser kortet ut når det er lukket igjen og på baksiden har
jeg limt på et skrivefelt.




Produktliste:
Brun og turkis Bazzil.
Turkist kalk papir fra reklameblokk.
Stripet papir fra DCWV.
Glitterkartong fra Rayher.
Runde diser fra Sizzix.
ovale diser fra LDRS:
Balong dies fra Mariane Design.
Stempel fra North star design.
Archival stempel pute.

Med dette kortet deltar jeg på disse utfordringene:
Norsalten hobbyklubb. Finn barnet i deg - lag barnekort.












6 kommentarer:

  1. Likte dette kortet veldig godt :) Likte fargene og oppsettet :)

    Takk for at du deltar på utfordringen hos oss i Nordsalten Hobbyklubb. :)

    DT Cathrine

    SvarSlett
  2. Lovely easel card
    Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges
    Rachelle DT
    http://scrapping4funchallenges.blogspot.com

    SvarSlett
  3. What an amazingly different card! I love that you used circles, it looks so unusual :D Thank you for taking part at Dream Valley Challenge XXX

    SvarSlett
  4. This card is soo gorgeous :-))
    Thank you for joining us at Scrapping4Fun ... Hugs, Andreja

    SvarSlett
  5. Beautiful card. Thanks so much for joining us at Scrapping 4 Fun Challenges. Hugs Agnieszka

    SvarSlett
  6. Beautiful creation. Thanks for sharing it with us at the Craftyhazelnut's Patterned Paper Challenge and we hope to see you again in April.

    Helen x

    SvarSlett