onsdag 11. januar 2017

Bursdagskort


Her er et bursdagskort til en kompis som er jeger og født mitt i januar.
I tillegg feirer Canada 150 års jubileum så gratulere Canada!


 Jeg har vokst opp på gård med elg i skogen. Fantastiske dyr og så
smaker de helt fortreffelig!

Skal i vinterbursdag på fredag og dette tror jeg er ganske akseptabelt
som vinter kort som ikke bare ser ut som et forsinket julekort.

På innsiden har jeg et skrivefelt med gratulere dies øverst og så en
hjort som jeg faktisk fikk for sent til å bruke den på julekortene.

 



Disse snøkrystallene har jeg brukt mye. jeg synes de er så fine og
at de passer perfekt til å putte under og innimellom blomster
som jeg  har gjort på mange kort.

 Elg i vinter skog passer til en jeger men er også en hilsen til Canada!
bildet var akkurat for lite til å stanse rundingen uten ramme.
Hadde tenkt å legge det på en hvit glitterramme men for å få
med geviret ble dette løsningen.




Produktliste:
Hvit skimmerBazzil.
Hvitt og sølv glitterark fra Rayher.
Mørkeblått resteark.
Elg motiv og enemel dots fra Panduro.
Mønsterarkene er fra Papirdesign.
Gratulerer og ramme dies fra Papirdesign.
Snøfnugg dies fra Ebay.
Roser fra Papirdesign.

Med dette kortet deltar jeg i  disse utfordringene:

11 kommentarer:

  1. Flott og vinterlig kort:)
    Takk for at du scrapper med oss i Papirplanten, DT Bente:)

    SvarSlett
  2. What a gorgeous card! Love the moose. Thanks for playing along at Use Your Stuff - Gail

    SvarSlett
  3. Strong image beautifully shown off. Great male card. Thank you for linking to us at The Male Room ATG challenge. Hope to see you again.
    Faith DT

    SvarSlett
  4. Flott kort til en jeger ( og Canada), snøkrystaller er aldri feil :-) Takk for at du deltar i Hjerteboden sin utfordring. DT Monica

    SvarSlett
  5. Without translation, I am hoping this is a Happy birthday card. Wonderful scenic card. Thanks for sharing with us at Cardz 4 Guyz. Caz DT

    SvarSlett
  6. Flott kort i fine farger og pynt! Takk for at du deltar i Papirplaneten sin utfordring. DT Monica

    SvarSlett
  7. Your card is absolutely stunning! The details are just beautiful! Great job!! Thanks for sharing it with us at Cardz 4 Guyz! Cyndi, DT

    SvarSlett
  8. Et knallflott og vinterlig kort til en jeger :-)
    Takk for ditt bidrag til Kort`O`Manias utfordring "Alt er lov"
    Lykke til.

    Klem, Astrid DT

    SvarSlett
  9. Kjempefint kort til en jeger.
    Tusen takk for at du deltar hos Papirdesign.

    DT Hege.

    SvarSlett
  10. Så flott kort du har laget :)
    Tusen takk for at du deltar på Papirdesign sin utfordring :)
    Håper du får en fin helg :)

    Klem fra DT Kristine

    SvarSlett
  11. I do like this card. Love the moose images and the cool, crisp colours. Nicely done. Sorry to be so late commenting, and thanks for playing along with our Anything Goes Challenge at The Male Room. Deborah, DT.

    SvarSlett