torsdag 8. desember 2016

Julepyntet gråpose "til å ha noen småting i".

 
 
 
Forrige innlegg var om hvordan det går ann å bruke togturer til
kortlaging. Her er en gråpapir pose som ble julepyntet på turen:)
Jeg har bare pyntet en pose før til min skjønne niese sin dåps dag.
Jeg vet nå ikke helt hvor nyttige jeg synes disse posene er men de
er jo koselige å lage så da så...
 

 
Jeg kjøpte en pakke med poser på salg jeg tenkte det var en
god ide å kjøpe de største så disse er 25x12x6 cm. Tror mange
bruker mindre poser men hva putter man egentlig i ?..
 
 
 
Man skal liksom ha "noen små gaver i dem" men hva er disse
hemmelighetsfulle "små gavene" ? Posen passet fint til dåpsgaven
som var en grøtskje i sølv.Det blir fort dyrt hvis man skal kjøpe
 sølvskjeer som vertinnegave...

 

Jeg får skikkelig julestemning av disse fine kristorn arkene. Jeg
 slår til og med til med et nostalgisk bilde av to søte barneengler
 med vinger....Det er så vidt det ikke kommer en lang teologisk
 utgreiing om hva engler egentlig er... Men jeg lar være som
 mitt bidrag til julefreden..
 
 
her har jeg brukt to små snøkrystaller som jeg har limt på hverandre
 for å få litt høyde på dem og så har de fått en stor perle i midten. 
 
 
Snøkrystallene og engelen i metall er fra Korthobby. Jeg har fått litt
 dilla på å bruke papirpynt bak og innimellom blomster og her ble det
to små hjerter.
 




Baksiden er veldig enkelt pyntet med skrivefelt som ble stort nokk til
en 7 vers lang salme. Så her brukte jeg litt restepapir som også er fra
papirdesign til å stanse ut God Jul og et ganske stort hjerte som pynt.
 


 
neste gang må jeg pynte en mindre pose som kan fotograferes
stående i lysboksen. Ellers må min mann bygge ut lysboksen:)
 


Produktliste:
Papirpose ukjent produsent.
Rødt snøre fra Rayher.
Engler fra utklippsark fra Hobbyhimmelen.
Rød Bazzil.
Mønsterpapirer fra Papirdesign.
Grønt skimmerark fra Søstrene Greene.
Hvit rose Mathia fra Hobbykunst.
Metall snøkrysraller og engel fra Korthobby.
Røde roser fra Hjerteboden.
Shipboard hjerter fra Wichnanka.
God jul diser fra Papirdesign.
Andre blomster og diser fra Ebay.
 
 
Med dette pose/kortet deltar jeg i disse utfordringene:
 
 
 
 
 


15 kommentarer:

  1. så flott gavepose er alltid kjekt å ha på lur. Flott pyntet
    Takk for at du deltar hos Hobbygarasjen.no
    Juleklem fra DT Jorunn Elin

    SvarSlett
  2. Så fine projekter - både pose og kort! Flotte, traditionelle julefarver!

    1000 tak for at du deltager i vores udfordring på Scrap From Your Heart.

    Jytte, DT.

    SvarSlett
  3. Kjempefin pose du har pyntet. Koselig å lage og koselig både å gi vekk og å få.
    Men hva putter en i de?
    Om du strikker så kanskje en klut og en oppvaskbørste er passende vertinnegaver 😉
    Takk for ditt bidrag til Hobbygarasjen. Pia

    SvarSlett
  4. Kjempefin pose du har pyntet. Koselig å lage og koselig både å gi vekk og å få.
    Men hva putter en i de?
    Om du strikker så kanskje en klut og en oppvaskbørste er passende vertinnegaver 😉
    Takk for ditt bidrag til Hobbygarasjen. Pia

    SvarSlett
  5. En kjempe fin gavepose :) Tusen takk for at du deltar på utfordringen til Kreativ Scrapping :) Klem Rita, DT

    SvarSlett
  6. Kjempeflott gavepose. Takk for at du deltar i utfordringen hos Nordsalten Hobbyklubb. DT-Marie.

    SvarSlett
  7. Koselig gavepose.
    Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst.

    Hege.

    SvarSlett
  8. Kjempe koselig gavepose, neste gang du er ute å flyr så ta med deg posene i lommen foran deg, de har jeg bruket mange ganger.
    Takk for at du deltar hos KaBoks og riktig god jul.

    SvarSlett
  9. Nydelig pyntet pose. Jeg og synes de er helt fantastiske, og de mindre putter jeg gjerne karameller, cookies eller lignende i og gir bort som små gaver. De store her ville jeg nok kanskje lagt breadsticks og gitt bort, eller kanskje gått og kjøpt den gamledagse gransbrusen. De store er jo også perfekte til og stable kromkaker i ;-)
    Tusen takk for at du scrapper med oss i kaBoks :-)

    SvarSlett
  10. Lekker og kjekk pose. Og metallet fra Korthobby.no passet inn perfekt :)
    Takk for at du deltar i utfordringen hos Korthobby.no nå i desember :)

    DT-Korthobby Kjersti

    SvarSlett
  11. Skønt julekort i dejlige julefarver. Tak for din deltagelse i KaBoks udfordringen. Mvh DT Gitte

    SvarSlett
  12. stilig pose !
    Tusen takk for at du deltar i korthobby utfordringen !
    Og fortsatt god jul :)
    klem Wenche

    SvarSlett
  13. Herlig julepose!
    Tusen takk for at du deltar på jul/vinter utfordringen hos Papirlosjen!
    Smil fra DT-Ane Lene

    SvarSlett
  14. Den var kjempefin, kjekt med poser til julegaver!
    Takk for at du deltar inne hos oss i
    Korthobby`s utfordring! Og ønsker deg Godt Nyttår!
    Merete

    SvarSlett
  15. Flott julepose. Tusen takk for at du deltar hos Scrappelyst :)

    SvarSlett