mandag 21. november 2016

Julekort med mye stasj i hvitt og gull.



Hmm Julekortene blir litt forsøkskaniner hva stilart angår. Det er ikke til å 
komme unna at de fleste liker mere pynt på et kort en jeg vil bruke på fem.
Her har jeg lagt meg i selen og gassa på med stæsj.


Den brede blonden bak ovalen er en plast blonde til å pynte hyllekanter med:)


Har bruktblondeblomster, blader og snøkrystaller sammen. når alt er hvit og
 gull synes jeg det blir et vinterkort selv med blomster på.


Jeg har fått brukt en hjerteformet doily igjen og masse bånd og blonder.



Har brukt glitter ark og skimmer ark og et embosset ark til alle disene
Liker når det er mange forskjellige teksturer i papirene sånn at det er
 med på å skape liv i kortet.




 På innsiden har jeg brukt samme ovale dies som på forsiden til skrivefelt.
Å så fikk jeg endelig plass til en liten engel utenpå pengelomma.


Etter at kortet var ferdig leste jeg at det ikke anbefales med mere en 10
 prosent metall på et kort. Og jeg som har brukt hele bakgrunnen og mere
 til hehe.. da vet jeg det..





Produktliste:
Hvit kartong og papir fra reklameblokk.
Gull og embosset papir fra Panduro.
Hvit glitterpapir fra Rayher.
Blondeblomster fra Croatia.
Plastblonde fra loppemarked.
Engledies ogdoily ukjent produsent.
Stjerne,silke og sateng bånd rester.
God jul diser fra Papirdesign.
Oval og firkantet dise fra Sizzix.
Andre diser fra Ebay.



Med dette kortet deltar jeg i disse utfordringene:






10 kommentarer:

  1. A very stylish card. Love the colours.
    Lia, DT S4F

    SvarSlett
  2. Beautiful card.
    Thank you for joining us at Scrapping4funChallenge and waiting to see next time.
    Hugs
    Meena DT

    SvarSlett
  3. Elegant Christmas card! Love the beautiful golden tones. Thanks for joining us at Scrapping4fun
    Tina dt

    SvarSlett
  4. What a lovely card, the vintage colours are beautiful! Thanks for joining in at CRAFT Challenge.

    love Mags B DT x

    SvarSlett
  5. DELIGHTFUL card!!!
    LOVE your ELEGANT white & gold, LOVE your BEAUTIFUL layers too!!!
    Thank You for joining us at the Crafty Gals Corner :)

    SvarSlett
  6. Hey
    beautiful work, wonderful colors
    Thank you that you took the challenge on udiał Scrapping4funChallenges
    Agnieszka DT

    SvarSlett
  7. Wonderful card, thanks for joining us at CCC.

    SvarSlett
  8. Beautiful!! Thank you for joining us at Scrpping4Fun :)

    SvarSlett
  9. Du kan klart gasse på med pynt for dette var lekkert! Takk for at du deltar i Hjerteboden sin utfordring Jul. DT Monica

    SvarSlett
  10. Veldig stilig! Lekkert!
    Takk for at du deltar på scrappagarasjens utfordring.
    www.scrappegarasjen.no

    SvarSlett