torsdag 3. november 2016

Adventskort.

 

Her er et lilla Adventskort
 (De som er gamle nokk til å huske at i riktig gamle dager da var det en
 måned før jul, Desember. Det var Advents måneden og den var lilla!).



 
For et par år siden var sånne perle grener og alle mulige figurer inn.
Det oppdaget jeg først da de var på vei ut... Men nå passet de fint.
 
 
Jeg har selvsagt klipper dem fra hverandre å laget Adventskrans
 isteden for å bruke grenene som  de var.
 
 
På vei til å åpne seg opp.
 
 
 
 
Helt åpent, og håpløst å fotografere!
 
 
 
 
 Nok et twist and pop kort fra meg. (Til skrekk og advarsel.. Det tar fort en del tid
 å lage et og man blir helt kokko av å måle og måle og måle. Å så er mann hekta!)
 

 
 
Her har jeg brukt en av de gode gamle advent sangene som jeg er veldig
glad i.
 
 
 
 

 
 
 
 
baksiden med skrivefelt kun pynter med rester.
 
 
 



Produktliste:
Lys Bazzil.
Lilla kartong Notabene.
Perler fra Nille.
Bakerste firkant panel reste ark.
alle andre mønsterpapirer Papirdesign.
 
 
 


1 kommentar:

  1. What an unusual fold and I love all the crystals. Thanks for joining us this week at Penny's Paper Crafty Challenge. Cara DT x

    SvarSlett