onsdag 1. mars 2017

Ikke et brettekort men et kort med mye bretting på likevell:)



Her er enda et kort med bretting fra ei bok jeg fikk av min mann om bretting innen papirdesign, arkitektur og mote. Jeg er veldig stolt av trekanten som jeg  har brettet!:) Det er masse mønster i boka men ingen med målestokk siden mye er til bygninger og klær, derfor  blir det å prøve seg frem.


Jeg synes det er gøy med brette kort så kanskje ikke så rart at jeg blir litt
hekta på å brette kule former som jeg kan lime på kort også. Det blir plutselig
Nye uttrykk på kortene med geometriske 3D former. Når jeg så bruker
grønn, blå og glanset lyse blågrå Så synes jeg det ble ganske maskulint.



For å få til disse brettene nøyaktig nokk er i alle fall jeg nødt til å bruke et
scoaring board. Men er man stødig på hånden og nøyaktig nokk så går det
nok uten også.



Hehe her er en detalj jeg er super fornøyd med. På siste brett har jeg
kuttet av 2 mm  slik at det ser ut som trekanten svever:)


På innsiden er det et enkelt skrivefelt og en pengelomme med noe
gjentagelser av pynt og farger fra forsiden.


Produktliste (Tidenes korteste):
Alle papirer fra reklameblokk.
Gratulerer dies fra Pppppapirdesign.
Gren og tall diser fra Ebay.


Med dette kortet deltar jeg på disse utfordringene:





5 kommentarer:

  1. Wow, awesome card, love the triangle. Thank you for Joining us at Scrapping4funChallenge and waiting to see next time.

    Hugs
    Meena S4F DT

    SvarSlett
  2. Beautiful!

    Thanks for joining us at Crafty Cardmakers!

    SvarSlett
  3. The folding on your card is amazing!
    Lia, DT S4F

    SvarSlett
  4. Beautiful!! Thank you for joining us at Scrapping 4 Fun ;)

    SvarSlett
  5. Beautiful card. Thank you for joining us at Craft Cardmakers this week. Hope to see you back here again soon. Judy DT

    SvarSlett